Friday, June 11, 2010



Sunyi sudah hostel sy ni..sume housemate balik, dan ade yg terlibat dgn program mentor menti dgn bdk sekolah yg bermalam di kampus induk...keseorangan saya malam ini..disaat keseorangan ni bosannye...mber ajak gak join program tue, tp sy malas la...lagi pun mmg nak balik muar mgu ni..mgu lepas dah balik KL...mgu ni ramai family balik sbb ade kenduri kawen anak kpd sepupu my mum..kalo x hari ini dah boleh saya balik muar, tp balik pun x orang sbb mak lang pun kat KL gak...sok br sume balik...td saya kal my mum suh balik pg2 sok..sbb saya nak balik..sy ckp la bosan duk sini lama2 sbb ramai x de..my mum suh balik je la ari ni, tp duk umah mama(atuk saudara) dl...sy malas la..x biasa sgt tido umah org..ye la tue...hehehehe..
kalo balik awl2 x dpt layan tenet...x pe la duk je la sini malam ni..leh layan tenet puas2 dgn kemudahan wifi yg ade....tue la alasan sbnarnye...huhuhu...

lapor la pulak..adoyai!! perut ni...mane la nak cr makan saat ni...nasib baik siang td saya dah beli roti...mkn roti minum milo je la nampaknye ni...dpt la diet skit....diet???...ahak~diet la sgt saya ni....

ok mlm ni sebenarnye sy nak upload kembali gambar2 saya dgn my adik miggu lepas...semasa kitaorang keluar g jln2 kat OU dan ikea...mgu lepas sy x berkesempatan nak upload sbb bateri kamera sy low, dan sy ni terlupa nak bw caj kamera nye...so malam ni br la sy dpt tunaikan hajat sy...meh layan gmbar2 saya ni yang sebeberapa ni..=)

*********
*

******
*

*****
*

**


*

*
















No comments:

Post a Comment